top of page

Коучінг-марафон "Стратегія успіху"

27 жовтня у Палаці дитячої та юнацької творчості для учасників Міського учнівського парламенту міста Херсона відбувся коучінг-марафон «Стратегія успіху». Я, Абрамова Ангеліна, учениця 9-А класу школи #46, о 9:45 прибула на місце проведення тренінгу, де на мене спочатку чекала реєстрація, потім мені видали папери, де було вказано у який кабінет мені йти та антеною. О десятій годині ми розпочали. Перший тренінг на тему « Гори по коліно: або як витримати стресс» для ношої групи проводила практичний психолог Коковіхіна Ольга. Почався він з теорії про стрес, його види, причини. А закінчився тим, що кожен з учасників розповів про свій спосіб боротися із стресом. Ми зробили висновки, які допомогли нам зрозуміти, що без стресу нікуди, а боротися з ним треба тільки з користю. Далі в нас була перерва на чаювання, де ми були в змозі поспілкуватися одне з одним. Другим коучінг провела для нас Скринник Єлизавета. Його темою стали « Психологічні засади ефективної комунікації лідера. Формування ефективного партнерської взаємодії». Почали ми з гри, де треба було ,не домовляючись одне з одним у групі, зробити вказану фігуру. Потім ми багато розмовляли та вели дискусіюю на тему лідерства, так як він є в кожному з нас, і кожен має на це свій погляд. Цей тренінг допоміг мені навчитися досягти ефективної партнерської взаємодії та був цікавим. А останній тренінг в нас проводила президент МУП- Занько Анжеліка , у якому вона ознайомила нас з системою організації учнівського самоврядування більш детально. Це було дуже корисно, так як багато з присутніх, у тому числі і я, були новачками. Програма коучінг-марафону закінчилася анкетуванням та врученням сертифікатів. Мені дуже сподобалися тренінги та я обов‘язково приду й на наступні!






12 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

13.05.2024

06.05.2024

01.05.2024

bottom of page